חוויית הקמפינג המדברי המשפחתי

החולות הזהובים והחמים מסביב, רוחות המדבר הלוחשות, המעיין הקריר שמזמין לטבילת לילה מאוחרת, שקי השינה הפרוסים על האדמה העתיקה והיבשה, הסיפורים המרתקים סביב המדורה – זהו המדבר שעוטף אתכם בשלווה הרוגעת שלו. אין דבר ארצי וטבעי יותר מלינת לילה על אדמת המדבר. אין נופש רגוע ושליו יותר מהנופש שמציע אתר קמפינג במדבר. אתם מוזמנים לחוויה מדברית אמיתית כדי לחוות את המדבר במלואו, את ארץ בראשית שלנו, כדי לחזור למקורות – לשורשים האמתיים שלנו וכדי להרגיש את הטבע במלוא יופיו והדרו.

רק למענכם, אוהבי מדבר מושבעים שכמוכם, ורק היום ריכזנו כאן את אתרי הקמפינג המדבריים המדהימים ביותר בארץ.

אז קדימה, בואו – אחריי אל המדבר.

מחנה מצדה

חניון הלילה בגן לאומי מצדה מערב ממתין לכם, אוהבי המדבר וחובבי ההיסטוריה, לקמפינג משפחתי במחנה מדוגם ומאובזר ולמופע אור־קולי מרהיב, מרתק ומותח שמוקרן על צלע ההר האדיר. השלווה והרוגע מצויים בכל שטחי המחנה ואופפים אותו ונופי החולות המדבריים משלימים את התפאורה הטבעית בשלמות. אל תשכחו להביא איתכם את הצ'יזבטים הטובים ביותר שהילדים עדיין לא שמעו, כי פינות הקומזיץ הרבות ברחבי המחנה ממתינות לכם בתום המופע המרהיב.

אירוח נבטי אותנטי

חניון לילה בחאן הנבטי בגן הלאומי ממשית יפגיש אתכם עם הסוחרים הממולחים ביותר בהיסטוריה של ארץ ישראל – הנבטים. מי יודע, אולי תלמדו מהם דבר או שניים על עיקרי תורת המיקוח? החאן הנבטי הוא אירוח כפרי של ממש וקמפינג מדברי אותנטי – יש בו מוקדים להכנת מדורה להנאה משפחתית מושלמת וכבר ליקטו בעבורכם את העצים – הסירו דאגה. יש בו מטבח שדה מאובזר לאִחסון המזון ולקירורו וכדי שתוכלו להכין בו מִשְתה נבטי ראוי. יש בו גם ספסלי פיקניק, מקלחות ושירותים וכן עמדות הטענה לסלולרי – כדי שתוכלו לצלם את הסחורה הנבטית המשובחת, איך לא?

קמפינג בלב המכתש

חניון לילה חאן בארות במכתש רמון מזמין את אוהבי המדבר ואת האסטרונומים החובבים לבילוי משולב של ציד כוכבים נופלים בשטח מדברי קסום. אז מה דעתכם לפרוס את שקי השינה על האדמה – לא צריך אוהלים – במיקום מושלם תחת הכוכבים ולהמתין למופע הגדול והמרהיב ביותר בעולם? לינה טבעית בלב המכתש מתחת לרקיע השחור ובהמתנה מענגת לתנועת הכוכבים הזוהרת? אין הנאה גדולה יותר. זה בדוק.

חוויה משפחתית מדברית בלתי נשכחת

חוויית קמפינג משפחתי בלתי נשכחת במדבר היא האמצעי היעיל ביותר לגיבוש המשפחה. ההנאה היא אין־סופית ומובטחת. כל אחד מאתרי הקמפינג במדבר יאפשר לכם להרגיש הכי טבעיים, הכי משפחתיים, הכי אותנטיים והכי אתם שיש. כל התהליך כולו – החל במאמצים המשותפים להקמת מחנה האוהלים המשפחתי, דרך הכנת הארוחה הטעימה והמשביעה ועד לרגע צליית המרשמלו בקומזיץ הכיפי כשרוחות המדבר לוחשות ומלטפות אתכם – כל אלה יקרבו ביניכם, יחזקו את הקשר המשפחתי ויחזקו את הקשר שלכם אל הארץ והאדמה. אין נופש מושלם יותר מקמפינג במדבר כי כשמגיעים אל המדבר, מתאהבים בו, וכשנפרדים ממנו, מבטיחים לשוב אליו במהרה.