טיול מאורגן למדבר באפריקה- כל מה שצריך לדעת

המדבר בדרום אפריקה מהווה יעד פופולארי מאוד לטיולים. על אף שישנם מטיילים שחוששים לטייל בו בשל העובדה שרב הנסתר בו על הגלוי, חשוב מאוד לדעת כי אם בוחרים בטיול הנכון, ניתן להנות ממנו בצורה המרבית. לא כדאי לוותר על טיול מושלם במדבר באפריקה רק בשל החששות שעולות מיד כאשר חושבים על האזורים הללו, אלא, יש להיערך פשוט בהתאם לטיול ולהנות ממה שהוא יכול להציע לכם.

יבשת אפריקה- מה צריך לדעת?

יבשת אפריקה היא השנייה בגודלה אחרי יבשת אסיה. מצפון ליבשת מצוי הים התיכון, בצפון מזרחה מצויה תעלת סואץ, ים סוף וחצי האי סיני ובדרום מזרחה מצויה האוקיינוס ההודי. ממערב של היבשת מצוי האוקיינוס האטלנטי. בצפון הייבשת שורר מזג אווירה מדברי ובדרומה ניתן למצוא את יערות הגשם.

חשוב לדעת כי באפריקה חיים מגוון רחב של בעלי חיים ומדבריות אפריקה מהוות אטרקציה של ממש עבור מבקרים מכל רחבי העולם. אין כמו טיולי ספארי במדבריות אפריקה לחובבי בעלי חיים. ניתן להנות מהספארי בקניה, זימבבואה או זמביה וכן החופים של האי סיישל.

למה דווקא טיול במדבר אפריקה?

אפריקה מציעה כיום אטרקציות רבות ומגוונות לכל אדם שמבקר בה. היא מציעה דיונות מדבריות מרהיבות, אוכלוסייה מקומית שמרתק להכיר, בעלי חיים נדירים ומיוחדים שבוודאי לא ראיתם כמותם. הטיולים באפריקה בכלל ובמדבר בפרט מתאפשרים ברכבים ממוזגים ונוחים או בג'יפים אשר מאפשרים להגיע למקומות נידחים. ניתן לטייל לבד, עם חברים או בני משפחה וכמובן, בקבוצות מאורגנות.

אם אתם חובבי תרבויות עתיקות, אין כמו המדבר של אפריקה עבור הכרות איתן. אם אתם חובבי בעלי חיים, גם במקרה הזה המדבר הוא היעד האידאלי לצפות ולהכיר בעלי חיים. מעבר לכך, ניתן למצוא באפריקה גם חופים אקזוטיים מרהיבים ביופיים. מה שמעניין הוא המפגש עם שבטים מיוחדים וכמובן טיולים בטבע הפראי.

אפריקה הוא לא יעד שכולם מעוניינים לבקר בו, אך חשוב לדעת כי הביקור בו והטיול במדבריות אפריקה מהווה חוויה ייחודית שמותירה חותם משמעותי בכל אדם שטייל במקום.

כיצד כדאי לטייל במדבר אפריקה?

אם אתם מאוד רוצים להכיר ולטייל במדבריות של אפריקה, אך אתם חוששים מטיול במדבר המדובר, חשוב שתדעו כי טיול לבד זאת לא האופציה היחידה ואתם בהחלט יכולים להנות מטיול אטרקטיבי ומיוחד מבלי לחשוש כלל באמצעות בחירת טיול מאורגן לאפריקה.

טיול מאורגן למדבר באפריקה הוא טיול שבמסגרתו יוצאת קבוצה לטייל ביעד, כאשר החברה שארגנה את הטיול דואגת לכל מה שקשור בו לרבות: המקומות שבהם תלונו, הטיסה, היעדים שתבקרו בהם וכמובן, ליווי של מדריכים מקצועיים ומנוסים בתחום הדרכות טיולים מעין אלה, אשר מעבר לעובדה שידעו כיצד לתכנן לכם את מסלול הטיול האטרקטיבי ביותר מתוך הכרות רחבת היקף עם המקום, גם יעניקו הסברים מפורטים אודות כל יעד שתבקרו בו, יסייעו לכם להבין מהם כללי הבטיחות שיש לנקוט בהם וכן, היכן כדאי לבקר והיכן פחות. כאשר בוחרים בטיול המאורגן הנכון במדבר באפריקה, ניתן להנות ללא ספק מחוויה ייחודית, בלי לחשוש ובלי לדאוג לשום פרטי טכני וכן, בלי לחשוש שתלכו לאיבוד, שלא תדעו היכן מותר לטייל והיכן אסור, כיצד להתנהג עם המקומיים ועוד.

כיצד בוחרים טיול מאורגן למדבר באפריקה?

בטיול למדבר באפריקה יש כאמור לא מעט לראות ועל כן, הקפידו לבחור טיול מאורגן שאיננו מכיל קבוצת מטיילים גדולה מדי, של חברה אמינה אשר ידוע כי היא מציעה טיולים מאורגנים שניתן לסמוך עליהם וכי המחיר שהיא מציעה תמורת הטיולים הללו הוא מחיר נוח ומשתלם. כמובן שחשוב לוודא שהחברה מוציאה לטיול המאורגן מדריך מנוסה בתחום טיולים מעין אלה.