מחפשים חופשה בארץ? בואו לראות מה אספנו בשבילכם

מחפשים חופשה בארץ? בואו לראות מה אספנו בשבילכם

תל אביב היא עיר ללא הפסקה ולא מפסיקה לחדש מכל הבחינות ולכל מי שבא בשעריה. זוגות אוהבים, בליינים צעירים וגם משפחות עם ילדים ייהנו מכל מה שיש לה להציע. בעיר מגוון אטרקציות מכל הסוגים וחוויות בים וביבשה. מוזמנים לצאת לחופשה מגבשת בתל אביב וליהנות מכל רגע. לפניכם מספר המלצות על פעילויות בסגנונות שונים.

חקלאיים היינו
תל אביב נתפסת אצל רבים כעיר סואנת והומה, אבל יש בה גם הרבה טבע ואווירה פסטורלית. צריך רק לדעת היכן לחפש. החווה היא אחד המקומות בהם הכפר מתמזג עם האורבניות. המקום הנושק לגני יהושע מציע שלל פעילויות, ביניהן סיורים ערכיים בנושא קיימות, פינת יצירה בה מכינים יצירות מפריטים ממוחזרים ומחומרים אקולוגיים, פינת חי עם בעלי חיים, מבוך פיקוסים, חממה, גינה ובעונות יש גם שלולית חורף וקטיף עצמי. בחווה מתקיימים גם אירועים קונספטואליים בחגים וכדומה.
היכן: מתחם ראש ציפור, גני יהושע.

הפלגה בים התיכון
אחד הנכסים הגדולים של תל אביב הוא הים התיכון ואם תרצו ליהנות מיופיו, מעבר למלון בוטיק מול הים, תוכלו לעשות זאת ביאכטה. ניתן לשכור יאכטות ולצאת להפלגה מחוף גורדון בעיר. ההפלגה החווייתית כוללת שחייה בים, שחייה עם אבובים, הירגעות בסיפון עם פופים מפנקים ואפילו התנסות בהשטת היאכטה בהנחיית מדריך מקצועי.
היכן: חוף גורדון

מסע בין כוכבים
הפלנטריום בעיר ייקח אתכם למסע מרתק ברחבי הגלקסיה. תצפית בטלסקופ, טיסה יוצאת דופן עם סרט המתאר את הפעילות של האסטרונאוטים, מידע מעניין על תפקיד השמש והשפעתה העצומה וסרט על היקום המתמקד בכוכבים. הסרטים מיועדים לגילאים שונים, למשל, הסרט כוכבים לגילאי 5 ומעלה ואילו הסרט סודות השמש לגילאי 11 ומעלה. בפלנטריום פעילויות שונות לכל המשפחה במתמקדות בחלל.
היכן: מוזיאון ארץ ישראל, רמת אביב

מעל שמי תל אביב
דרך נהדרת לראות את העיר ממעוף הציפור היא להמריא עם כדור פורח בבלון
TLV. הכדור הפורח נחשב לכלי טיס ובמהלך הריחוף גובה הטיסה המרבי הוא 400 רגל והכדור יכול לשאת כ-30 נוסעים. מהרגע שממריאים ועד שנוחתים יעברו 15 דקות במהלכן תחוו ריחוף שיקפיץ את האדרנלין שלכם עד השמיים והכל תוך כדי שהעיר נפרשת למרגלותיכם. קיימות גם טיסות לילה.
היכן: חניון גני יהושע

הרפתקאות ושעשועים
לונה פארק הוא פארק שעשועים גדול ואנרגטי המציע באווירה מלהיבה מגוון מתקני שעשועים לכל המשפחה. ביניהם ניתן למצוא מבחר מסחרר של קרוסלות, מגלשות מים, גלגל ענק, רכבת הרים ורכבת שדים. לקטנטנים בחבורה מחכים מכוניות, מתקן הטיל המדמה טיסה בחלל, קרוסלות ברבורים וקרוסלת מטוסים, הגדולים יותר ייהנו מאנקונדה שלוקח את הנוסעים לדהירה עוצרת נשימה עם לופים וירידות, בלאק ממבה שייקח אתכם לגובה של 65 מטרים ואז מיד למטה במהירות, ספינת פיראטים, מכוניות מתנגשות ובנוסף, סטודיו לצילום ודוכני הגרלות. ביקור סוחף עם הרבה אקשן.
היכן: שדרות ישראל רוקח

שמח בקרקס
קרקס פלורנטין מציע שלל מופעים עם פעלולים ואקרובטיקה מהפנטת, להטוטים עם אקססוריז וכן תרגילי גמישות מורכבים. אמני הקרקס של קרקס פלורנטין משלבים בין מתח לשעשוע במופעים השונים שמתאימים לכל המשפחה. קיימים מגוון מופעים המחברים בין אש למים, מופעים מוזיקליים, הולה הופ, טרמפולינות ועוד.
היכן: בכפר הירוק

אין כמו ליהנות מהמיטב של תל אביב ולהתארח בעיר שלא עוצמת עין לרגע. כדאי לבחור מלון בוטיק ביחס אישי לחוויית אירוח אינטימית ונעימה לכל המשפחה מול הים התיכון. להתעורר בבוקר עם שאון הגלים ולצפות בשקיעה לפנות ערב.